شاخص های متعددی در انتخاب دستگاه پروژکتور مؤثر است و این مسئله باعث گردیده تا چنین مقاله‌ای به منظور معرفی ویدئو پروژکتور مدل T44 گردآوری شود. در نتیجه بیشتر با قابلیت و امکانات این دستگاه پروژکتور پیشرفته آشنا خواهید شد. هدف کلی از خرید و بکارگیری دستگاه ویدئو پروژکتور، پخش فایل‌های تصویری و نمایش آنها در ابعاد بزرگ می باشد. در نتیجه متناسب با متراژ محیط مورد نظر و همچنین میزان روشنایی، می توانید با   خرید ویدئو پروژکتور مدل T44  از قابلیت‌های بروز و پیشرفته‌ی آن بهره مند گردید. فروشگاه نیزار کالا به عنوان یک تولید کننده و فروشنده‌ی دستگاه‌های ویدئو پروژکتور شناخته می‌شود و توانسته‌اند مدل‌های متنوع از این دستگاه را تولید و در دسترس صنعت گران قرار دهند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور T44

از مهمترین مشخصات فنی ویدئو پروژکتور مدل T44 می توان به شدت روشنایی تقریبی 5 هزار انسل لومنز، کنتراست 1 به 8 هزار با نسبت تصویر 16:9 / 4:3 اشاره کرد. لازم به ذکر است که میزان رزولوشن نمایشگر این مدل دستگاه پروژکتور به میزان 1920*1080 پیکسل می باشد و به نوعی قابلیت پخش داده های تصویری با کیفیت بالا همچون HD و فول اچ دی را دارد. در نتیجه بر حسب نیاز و موقعیت‌های گوناگون می توانید با خرید ویدئو پروژکتور مدل T44 از قابلیت‌های پیشرفته‌ی آن برای نمایش تصاویر با کیفیت بهره گیرید.

از دیگر قابلیت‌های این مدل ویدئو پروژکتور می توان به داشتن پرده نمایشگر قابل تغییر سایز 50 الی 200 اینچ و همچنین رزولوشن بالای آن اشاره نمود. ویدئو پروژکتور مدل T44 دارای کلیۀ پورت دستگاه‌های منبع دیجیتالی پیشرفته منجمله HDMI، AUDIO، USB و در عین حال پورت خروجی S-Video می باشد. لازم به ذکر است که قابلیت ارتباط بدون کابل توسط WiFi توسط کاربر دستگاه فراهم می باشد. جهت بررسی بیشتر مشخصات فنی این دستگاه پروژکتور و در نهایت  خرید ویدئو پروژکتور T44  می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی نیزار کالا اقدام نمائید.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت: 66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 41
نمایش همه
علاقه مندی ها ()