لاستیک سوناتا را می توانید در بازار ایران با قیمت مناسب خریداری نمائید. اگر جزء یکی از دارندگان اتومبیل هیوندای سوناتا به شمار می روید، ملزوم به رعایت یک سری نکات در انتخاب و خرید لاستیک سوناتا مناسب هستید. به عبارتی، متناسب با نیاز می توانید محصول با کیفیت خریداری نمائید تا کارایی لازم برای خودرو در موقعیت های مختلف داشته باشد. همانطور که می دانید، نوع تایر بر روی عملکرد اتومبیل در جاده آسفالت و همچنین غیر هموار تأثیرگذار می باشد. بدین ترتیب اگر با آسیب دیدگی و فرسایش بیش از حد لاستیک های سوناتا روبرو هستید و قصد تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود را دارید، می توانید نسبت به  خرید لاستیک سوناتا اقدام نمائید. فروشگاه چرخ و یدک با افزایش تنوع محصولات مجموعۀ خود، قادر به فروش لاستیک سوناتا در برندهای معتبر هستند.

خرید بهترین لاستیک سوناتا

این چنین پس از کسب اطلاعات مکفی نسبت به سایز لاستیک های فابریک سوناتا، می توانید بهترین تایر را خریداری نموده و جایگزین تایرهای قدیمی نمائید. با ملاک قرار دادن شرایط محیطی، نوع جاده و حداکثر توان اتومبیل قادر به خرید لاستیک سوناتا با سایز مناسب خواهید بود. در انتخاب سایز لاستیک خودرو، سایز رینگ اتومبیل، وزن و ابعاد خودرو تأثیرگذار می باشد. البته نوع کاربری اتومبیل نیز سهم اعظمی بر روی انتخاب لاستیک سوناتا خواهد داشت. مد نظر قرار دادن موارد مهم این چنینی، به سهولت قادر به شناسایی و خرید مناسب ترین سایز لاستیک سوناتا خواهید بود.

همواره پیش از انتخاب لاستیک اتومبیل، بررسی مشخصات فنی تایر فابریک و همچنین مطالعۀ دفترچه راهنمای خودرو، می توانند راهنمای خوبی برای انتخاب سایز مناسب لاستیک سوناتا محسوب گردند. در صورت لزوم به کسب اطلاعات بیشتر نسبت به قیمت  خرید لاستیک می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و پس از بررسی کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه و مشاهدۀ مشخصات فنی انواع لاستیک، مناسب ترین تایر را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خریداری نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()