کارشناسان فروش مرکز توربو شارژ سنتر در پست این هفته تلاش دارند تا شما را بیشتر با جنبه‌های پرسش‌هایی همچون " توربو شارژ چیست ؟ " و " چگونه توربو شارژ کار می کند؟ " آشنا سازند. به طور کلی می توان گفت: بکارگیری توربو شارژ در سیستم مکانیکی اتومبیل توانسته تحولی بزرگ در عملکرد آن بوجود آورد. چرا که قطعۀ توربو شارژ، قابلیت تولید اکسیژن متراکم دارد و این چنین شرایط مناسبی را برای افزایش سرعت اتومبیل و همچنین بهبود بازدهی خودرو در مسیرهای منحنی جاده فراهم می آورد. آگاهی داشتن نسبت به اینکه توربو شارژ چیست و چگونه عمل می کند؟ باعث می گردد به اهمیت کاربرد این نوع قطعه‌ی مکانیکی در اتومبیل خود پی ببرید.

عملکرد توربو شارژ چیست؟

عملکرد توربو شارژ چیست ؟ یکی دیگر از پرسش های رایج درباره این قطعه‌ی مکانیکی مطرح می شود. توربو شارژ، یک سیستم پیچیده است که از اجزای مختلف تشکیل شده است. توربو شارژ باعث افزایش توان و عزم موتور می‌شود، بهبود عملکرد خودرو، کاهش مصرف سوخت و کاهش آلودگی محیط زیست می‌کند. توربو شارژ به خصوص در خودروهای با موتورهای کوچک و بازده پایین استفاده می‌شود تا عملکرد آن‌ها را بهبود دهد.

طراحی توربو شارژ به نحوی است که با استفاده از قطعات توربین و کمپرسور، به سهولت قابلیت مکش هوای خروجی خودرو را درون سیستم خود دارد. سپس با فرایند متراکم سازی، قابلیت تولید اکسیژن مازاد و تزریق آن را به مخزن احتراق بنزین دارد. در نتیجه با مصرف حداقل بنزین، قابلیت افزایش قدرت نیروی محرکه توسط قطعۀ توربو شارژ فراهم می گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با موضوع مهم " توربو شارژ چیست ؟ " و اینکه " چه نوع توربو شارژ برای اتومبیل شما مناسب است ؟ " و بایستی برای ارتقاء سیستم عملکرد خودروی سواری، شاسی بلند، سنگین و غیره خریداری شود، می توانید با مهندسین مجرب ما در فروشگاه اینترنتی توربو شارژ سنتر به صورت آنلاین در ارتباط باشید؟

 توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 55774070

فکس : 55774070

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 15
نمایش همه
علاقه مندی ها ()