فروش اقساطی بهمن از سوی بسیاری از مراکز عرضۀ خودرو به مشتریان پیشنهاد داده می شود. در واقع افزایش قیمت خودرو های داخلی و همچنین وارداتی ، شرایط را ایجاب کرده که  خدمات فروش اقساطی بهمن را به گزینه های فروش بی‌افزایند. در نتیجه بسیاری از افراد همچنان متناسب با سرمایه‌ای که دارند، می توانند برای خرید اقساطی بهمن برنامه ریزی کنند. جهت کسب اطلاعات دقیق فروش اقساطی بهمن می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

اهمیت ارائه خدمات فروش اقساطی بهمن

در عقد قرارداد معاملات فروش اقساطی بهمن، برخی نکات بسیار مهم و حیاتی وجود دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. در زیر به برخی از این نکات اشاره می‌کنم:

  • شرایط پرداخت: در قرارداد باید شرایط پرداخت اقساط، مبالغ هر قسط، تاریخ سررسید و روش پرداخت (نقدی یا از طریق بانک) صراحتاً ذکر شود.
  • نرخ بهره: در قرارداد باید نرخ بهره مشخص شود که بعضی از مراکز فروش اقساطی بهمن ممکن است از آن به عنوان سود ماهیانه یا سود کل استفاده کنند.
  • شرایط لغو قرارداد: در صورتی که خریدار نتواند اقساط را به موقع پرداخت کند، شرایط لغو قرارداد و پس‌دهی خودرو باید در قرارداد مشخص شود.
  • هزینه‌های پنهان: ممکن است هزینه‌های پنهانی مانند هزینه‌های بیمه، هزینه‌های مدیریت و ... وجود داشته باشد که باید در قرارداد ذکر شوند.
  • حقوق و تعهدات طرفین: حقوق و تعهدات خریدار و فروشنده باید به صورت دقیق و صریح در قرارداد ذکر شوند تا هر دو طرف از حقوق و وظایف خود آگاه باشند.
  • شرایط تحویل خودرو: شرایط مربوط به تحویل وضعیت فنی و ظاهری خودرو باید در قرارداد مشخص شود.
  • حفاظت از حقوق طرفین: باید تضمین شود که حقوق هر دو طرف در قبال هر گونه خسارت یا مشکلات حفظ شده باشد.
  • شرایط پس‌دهی: در صورت پس‌دهی خودرو، شرایط و روش پس‌دهی باید در قرارداد مشخص شود.

با توجه به این نکات، عقد قرارداد خرید اقساطی بهمن باید به دقت صورت گیرد تا هر دو طرف از  شرایط خرید اقساطی بهمن و تعهدات خود آگاه باشند و از هر گونه ابهامات جلوگیری شود.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()