لاستیک اپتیما را می توانید در سایزهای متفاوت خریداری نمائید چون ارتباط مستقیم با سایز رینگ اتومبیل شما و همچنین ابعاد و وزن آن خواهد داشت. امروزه نسبت به گذشته راحت‌تر می توانید تایرهای اتومبیل خود را تهیه نمائید چون در سطح بازار شاهد عرضۀ انواع لاستیک در برندهای داخلی و خارجی با مشخصات فنی متفاوت هستیم. در نتیجه متناسب با هر نوع شرایط آب و هوایی مختلف می توانید بهترین خرید لاستیک اپتیما را تجربه کنید. فروشگاه چرخ و یدک چندین دهه است که فعالیت حرفه‌ای در زمینۀ فروش لاستیک دارند و می توانند شما را در مسیر انتخاب و   خرید لاستیک اپتیما مناسب و استاندارد راهنمایی کنند.

نکات ارزشمند در خرید لاستیک اپتیما

اگر خواستار خرید لاستیک اپتیما هستید، مطالعه‌ی ادامه‌ی مقاله می تواند نیاز شما را در رابطه با شناخت لاستیک مناسب یاری کند. این در حالی است که امکان انتخاب لاستیک خودرو در سایز و مدل‌های متفاوت برای رانندگان فراهم می باشد. از نظر نوع ساختار می توانید موارد زیر را انتخاب نمائید:

  • لاستیک اپتیما از نوع رادیال: ساختار لاستیک رادیال متشکل از سیم‍‌هایی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته می شوند و از انعطاف‌پذیری و دوام بالایی برخوردار هستند. در نتیجه جهت تردد شهری، این نوع تایر بیشتر به شما پیشنهاد داده می شود.
  • لاستیک اپتیما از نوع بایاس یا تیوبلس: این مدل تایرها به وسیلۀ یک لایۀ محافظتی از جنس بوتیل عایق‌بندی شده و این چنین توانسته‌اند دوام و طول عمر آن را دوچندان نمایند. از مهمترین مزایای آن می توان به استفاده از قطعات کمتر اشاره نمود و قطعاً تعمیرات راحت‌تری خواهد داشت.

به طور کلی، پیش از خرید  انواع لاستیک اپتیما بایستی مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل، شرایط محیطی و کیفیت نوع جاده‌ای که قصد رانندگی کردن در آن را دارید، مد نظر قرار دهید. جهت بررسی قیمت لاستیک اپتیما و خرید آنلاین تایرهای ایرانی و خارجی همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()