لاستیک کمری از سوی افرادی که مالک تیپ های متفاوت اتومبیل تویوتا کمری هستند، درخواست می شود. در همین راستا، در لیست محصولات فروشگاه چرخ و یدک امکان خرید لاستیک کمری در برندهای معتبر خارجی و همچنین ایرانی برای عموم مشتریان فراهم می باشد. با مد نظر قرار دادن این موضوع مهم که تنوع برند و مدل‌های لاستیک خودرو در سطح بازار بسیار است. پیش از انتخاب و  خرید لاستیک کمری بایستی نسبت به اصل بودن تایرها اطمینان حاصل نمائید.

ویژگی های لاستیک کمری مناسب

برای تشخیص لاستیک کمری اصل از تقلبی، می‌توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • بررسی برند: ابتدا برند لاستیک را بررسی کنید و مطمئن شوید که با برند اصلی مطابقت دارد. برندهای معروف و با سابقه معمولاً لوگو و نشانه خود را روی لاستیک به صورت واضح نشان می‌دهند.
  • بررسی کیفیت ساخت: لاستیک‌های اصلی معمولاً با کیفیت ساخت بالا و جزئیات دقیق تر تولید می‌شوند. بررسی سطح لاستیک، علامت‌های چاپ شده، نوع جعبه و بسته‌بندی می‌تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید که آیا لاستیک اصلی است یا خیر.
  • بررسی شماره سریال: برخی از انواع لاستیک اصلی دارای شماره سریال منحصر به فرد هستند که می‌تواند به شما کمک کند تا اصالت لاستیک را تأیید کنید. این چنین راحت‌تر می توانید بهترین لاستیک کمری را خریداری نمائید.
  • خرید از مراکز شناخته شده و معتبر: برای اطمینان از خرید لاستیک اصل، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر و نمایندگان رسمی برندهای معروف خرید کنید.
  • قیمت: قیمت لاستیک نیز می‌تواند یک نشانگر اصالت باشد. اگر قیمت لاستیک بسیار پایین است، احتمالاً این لاستیک تقلبی است.

به طور کلی، با توجه به این نکات و انجام تحقیقات قبل از خرید، می‌توانید بهترین تصمیم را در خصوص خرید لاستیک کمری اصل بگیرید. جهت کسب راهنمایی بیشتر و همچنین خرید آنلاین  لاستیک کمری همراه با گارانتی می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 27
نمایش همه
علاقه مندی ها ()