سنسور القایی از یک المان حسگر و یک المان تبدیل کننده تشکیل شده است. المان حسگر تغییرات فیزیکی را که قرار است اندازه‌گیری شود، تشخیص می‌دهد و المان تبدیل کننده این تغییرات را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل می‌کند. سپس این سیگنال الکتریکی به یک واحد پردازش داده می‌شود تا اطلاعات مورد نظر استخراج شود. با توجه به تنوع بالای این قطعه‌ی مکانیکی، جهت استعلام و  خرید سنسور القایی می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعۀ تهران اتوماسیون در ارتباط باشید.

اجزای اصلی انواع سنسور القایی

سنسورهای القایی به صورت معمول از یک المان حسگر و یک الکترونیک خواننده تشکیل شده‌اند. در ادامه توضیحاتی در مورد ساخت سنسور القایی آورده‌ایم:

  • المان حسگر: المان حسگر در سنسور القایی نقش اصلی را ایفا می‌کند و به تغییرات فیزیکی محیط حساس است. برخی از نوع‌های المان حسگر شامل الکترومغناطیس، فشار، دما، رطوبت و ... هستند. این المان‌ها معمولاً از مواد خاصی مانند فلزات، نیمه‌هادی‌ها یا پلیمرها ساخته می‌شوند که به تغییرات فیزیکی حساس هستند.
  • الکترونیک خواننده: الکترونیک خواننده وظیفه تبدیل سیگنال حاصل از المان حسگر به سیگنال الکتریکی قابل خواندن توسط دستگاه‌های الکترونیکی دارد. این الکترونیک معمولاً شامل قسمت‌های الکترونیکی مختلف مانند تقویت کننده سیگنال، آمپلی فایر، مبدل آنالوگ به دیجیتال و ... است.
  • محافظت و بسته‌بندی: برای حفاظت از المان حسگر و الکترونیک خواننده در برابر شرایط محیطی مختلف مانند رطوبت، گرد و غبار، فشار و ...، سنسورهای القایی باید مناسب بسته‌بندی شوند. بسته‌بندی مناسب باعث دوام و پایداری بیشتر سنسور می‌شود.
  • تست و کالیبراسیون: پس از ساخت سنسور القایی، آن‌ها باید تست و کالیبراسیون شوند تا اطمینان حاصل شود که عملکرد آن‌ها به درستی است. این مرحله بسیار مهم است تا دقت و قابل اعتماد بودن سنسور تضمین شود. فروش سنسور القایی را از طریق سایت انجام دهید.

هم اکنون صنایع مختلف در صورت نیاز به تأمین تجهیزات اتوماسیون صنعتی می‌توانند جهت خرید انواع سنسور القایی، از طریق مجموعه تهران اتوماسیون اقدام نمایند.

تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()