لاستیک آسنا بایستی یک سری ویژگی‌های ظاهری و ساختاری خاص بایستی داشته باشند. در نتیجه رانندگانی که تا کنون سابقه‌ی تعویض تایر و خرید لاستیک جدید برای اتومبیل خود را ندارند، می توانند جهت  خرید لاستیک آسنا  با کارشناسان فروش ما در فروشگاه کاسپین تایر مشاورۀ تخصصی داشته باشند. این چنین از میان برند، سایز و مدل‌های متنوع تایر موجود در بازار، قادر به شناسایی و انتخاب بهترین لاستیک آسنا و لاستیک پرادو خواهند بود. در ادامۀ پست با جزئیات بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم.

شناسه های مهم در خرید لاستیک آسنا

در خرید لاستیک آسنا، موارد زیر می‌توانند بسیار مهم باشند:

  1. اندازه و ابعاد: انتخاب اندازه و ابعاد مناسب لاستیک برای خودروی آمیکو آسنا بسیار حائز اهمیت است. باید از ابعاد و اندازه‌های مورد نیاز خودروی خود آگاه باشید تا لاستیک‌های مناسب را انتخاب کنید. سایزهای لاستیک آسنا عبارتند از: 265/65R17، 265/70R17، 285/65R17 و 285/70R17
  2. نوع و کاربری: باید توجه داشت که لاستیک‌های آسنا به منظور استفاده در چه نوع شرایط جاده‌ای و جوی مورد استفاده قرار گرفته می شود چون تأثیر مستقیم بر کیفیت رانندگی خواهد داشت.
  3. عملکرد: عملکرد لاستیک در شرایط مختلف جاده‌ای، سرعت، ترمز و کنترل بسیار مهم است.
  4. مقاومت به سایش: شاخص مقاومت لاستیک نسبت به سایش و پارگی نقطه مهم دیگری است که باید در زمان خرید لاستیک آسنا مد نظر قرار گرفته شود.
  5. نوع ساختار: یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب لاستیک خودرو، بررسی نوع ساختار آن می باشد.

با توجه به این موارد، پیشنهاد می‌شود قبل از خرید لاستیک پرادو و لاستیک آسنا، به دقت و با توجه به نیازهای خودرو و شرایط رانندگی خود، مشخصات و ویژگی‌های لاستیک را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و همچنین مشاهدۀ قیمت خرید لاستیک پرادو و لاستیک آسنا و همچنین خرید آنلاین لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 24
نمایش همه
علاقه مندی ها ()