اتومبیل KMC مدل T8 نیز همانند هر خودروی دیگری نیازمند به رسیدگی، معاینه فنی و تعویض لاستیک دارد. تنوع برند و مدل‌های لاستیک به نحوی است که هنگام خرید لاستیک T8 بایستی از سوی خریدار در نظر گرفته شوند چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت. امکان انتخاب و خرید لاستیک T8 از میان برندهای خارجی و ایرانی وجود دارد و تنها تطابق مشخصات فنی و همچنین در نظر گرفتن شرایط محیطی و نوع جاده موارد مهم و کاملاً حساس محسوب می گردند. فروشگاه کاسپین تایر توانسته اند برندهای متنوعی را برای خرید لاستیک T8 و لاستیک آسنا به شما پیشنهاد دهند.

نکات مهم در خرید لاستیک T8

لاستیک T8 در بازار لاستیک‌های خودرو دارای متقاضیان بسیاری می باشد و می توان آن را در مدل‌های متفاوت منجمله موارد زیر خریداری نمود:

  • لاستیک T8 رادیال: این نوع لاستیک با استفاده از فناوری رادیال تولید می‌شود که عمر طولانی‌تر، راندمان بالاتر و کنترل بهتر در سرعت بالا را فراهم می‌کند.
  • لاستیک T8 بایاس یا تجلیلی: این نوع لاستیک ها دارای پایه‌های تجلیلی است که برای رانندگی در شرایط خاص مانند مسابقات یا زمین‌های خاکی مناسب است.
  • لاستیک T8 تابستانه: این نوع تایر برای استفاده در فصل تابستان و در شرایط خشک و گرم مناسب است و دارای طرح‌های سطح مناسب برای جلوگیری از آب‌های سطحی است.
  • لاستیک T8 زمستانه: این نوع لاستیک برای استفاده در فصل زمستان و در شرایط برف و یخ مناسب است و دارای طرح‌های سطح مناسب برای جلوگیری از لغزش در شرایط آب و برف است.
  • لاستیک T8 تمام فصل: این نوع لاستیک مناسب برای استفاده در تمام فصول سال است و قابلیت عملکرد خوب در شرایط مختلف را دارا می‌باشد.

لازم به ذکر است که هنگام انتخاب لاستیک آسنا و لاستیک KMC T8 بایستی کلی مشخصات فنی منجمله ابعاد، شاخص بار و سرعت، طرح سطح یا گل و مقاومت در بقایای، در بازار مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند. در صورت تمایل به  خرید لاستیک آسنا و لاستیک T8 همراه با گارانتی معتبر می توانید به فروشگاه اینترنتی کاسپین تایر مراجعه نمائید.

فروشگاه کاسپین تایر 

آدرس فروشگاه : تهران، چهار راه سرچشمه، خیابان امیرکبیر شرقی، مجتمع تجاری لاستیک 110، طبقه زیر همکف، واحد 16

شماره تماس:  0213354174۶  -  02133540197

پشتیبانی 24 ساعته در کلیه پیام رسان ها : 09125101218

ساعات فروش حضوری :  شنبه تا چهارشنبه  10 الی 16 ،  پنج شنبه ها 10 الی  13

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 32
نمایش همه
علاقه مندی ها ()