بنیس کمپانی در این بخش از پست به معرفی اجزای مهم فن درایو و خرید فن درایو می پردازند چون نقش اساسی بر روی عملکرد فنی چنین تجهیزات هواکش دارند. برخی از قطعات مهم فن درایو شامل موارد زیر می شوند:

  • پره
  • موتور
  • شاسی یا بدنه
  • دستگاه کنترلر
  • لوله و اتصالات
  • قطعات الکترونیکی

خرید انواع فن درایو اصل

بنیس کمپانی به منظور توسعه و تنوع محصولات موجود، موفق به فروش فن درایو و فن اینورتر در برندهای معتبر هستند که جهت استعلام قیمت، مدل و برند انواع فن درایو و سایر تجهیزات هواکش صنعتی می توانید با کادر فروش ما تماس حاصل فرمائید. فن درایو‌ها به انواع مختلفی تولید می‌شوند، این انواع شامل:

فن‌های محوری (Axial Fans) : این فن درایو دارای پره‌های موازی با محور چرخش هستند و برای جابجایی بزرگ‌ترین حجم هوا استفاده می‌شوند.

فن‌های مرکزی (Centrifugal Fans) : این نوع فن درایو دارای پره‌های مخروطی هستند که هوا را به سمت خروجی فشار می‌دهند. این فن‌ها برای افزایش فشار هوا مناسب هستند.

فن‌های مخلوط (Mixed Flow Fans) : این مدل فن درایو ترکیبی از فن‌های محوری و فن‌های مرکزی هستند و برای کاربردهایی که نیاز به ترکیب خصوصیات این دو نوع فن دارند، استفاده می‌شوند.

فن‌های سانتریفیوژ (Tangential Fans) : طراحی این نوع فن درایو دارای پره‌های عمودی می باشد که به صورت مخروطی در یک صفحه چرخش می‌کنند. این فن‌ها برای کاربردهای خاص مانند خنک کردن الکترونیک، استفاده می‌شوند.

فن‌های خورشیدی (Solar Fans) : با استفاده از انرژی خورشیدی عمل می‌کنند و برای استفاده در مناطق دور افتاده یا بحرانی که دسترسی به برق محدود است، مناسب هستند.

به طور کلی، خرید فن اینورتر و فن درایو‌ با توجه به نوع کاربرد و نیاز، در مدل مختلف تولید می‌شوند تا به بهترین شکل و با بهترین کارایی و قابلیت‌ها هر فن اینورتر برای هر کاربرد خاص مناسب باشند.

بنیس کمپانی

آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()