فن اینورتر نوعی فن است که از قدرت و سرعت بالا برخوردار بوده و امکان کنترل میزان کیفیت هوای یک محیط را برای افراد فراهم می آورد. بنیس کمپانی با هدف افزایش تنوع محصولات در دسته بندی سیستم تهویه هوا در صنعت، امکان خرید فن اینورتر در برندهای معتبر با قیمت ارزان فراهم نموده‌اند.

نکات کاربردی درباره خرید فن اینورتر

هنگام خرید فن اینورتر، بعضی از موارد مهم که باید در نظر گرفته شوند عبارتند از:

  • ابعاد دستگاه فن اینورتر: باید ابعاد فضایی که می‌خواهید فن را نصب کنید در نظر بگیرید تا از اندازه مناسب برای آن محیط استفاده کنید.
  • نوع کاربری: باید تعیین کنید که فن برای کاربردهای خانگی، صنعتی یا تجاری استفاده می‌شود تا نوع و قدرت فن را بر مبنای این نیازها انتخاب گردد.
  • بهره‌وری و کارایی دستگاه فن: بایستی به بهره‌وری و کارایی فن توجه نمود و از فن‌هایی با بهره‌وری بالا و صدای کم استفاده کرد، که قابلیت افزایش طول عمر مفید تجهیزات الکتریکی را داشته باشد.
  • سطح صدا: در صورتی که نیاز به استفاده از فن اینورتر در محل‌هایی با حساسیت به صدا دارید، باید فن با سطح صدای پایین را انتخاب کنید که کارایی لازم را داشته باشد.
  • امکان کنترل سرعت: برخی از انواع فن‌ اینورتر دارای قابلیت کنترل سرعت هستند که این مورد می‌تواند در تنظیم دقیق دما و جریان هوا مفید واقع شود.
  • مصرف انرژی: باید به مصرف انرژی فن توجه کنید و فن‌ اینورتر با مصرف انرژی کمتر را انتخاب کنید تا هزینه‌های انرژی خود را کاهش دهید.
  • ضمانت و خدمات پس از فروش: حتماً از فروشندگان مطمئن و مورد اعتماد، اطلاعات جامع در مورد ضمانت و خدمات پس از فروش دستگاه فن اینورتر دریافت کنید تا در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، به آسانی اقدام نمائید.

با در نظر گرفتن موارد مذکور، می‌توانید اقدام به خرید فن درایو  و فن اینورتر مناسب برای سیستم الکترونیکی مورد نظر نمائید تا به بهترین شکل ممکن عملکرد داشته باشد.

بنیس کمپانی 

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()