دستگاه تصفیه آب صنعتی از جمله دستگاه تصفیه آب مقاوم است که نسبت به شرایط محیطی مقاومت بالایی دارد، علاوه بر آنکه نسبت به ضربه و خورندگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل برای محیط های صنعتی به کار برده می شود. دستگاه تصفیه آب صنعتی را می توانید در محیط های مختلف از قبیل کارخانجات، رستوران ها، بیمارستان و غیره مشاهده نمائید.

شرکت اطلس آب با داشتن سابقۀ فعالیت طولانی مدت در حوزۀ ساخت دستگاه تصفیه آب صنعتی مقاوم، قادر به اجرای دستگاه تصفیه آب با بهترین مواد اولیه می باشد.

هزینۀ اجرای دستگاه تصفیه آب به عوامل مهمی چون نوع فاضلاب و حجم فاضلابی که می خواهید تصفیه نمایید ، ارتباط دارد. از این رو می توانید متناسب با مصارف ، دستگاه تصفیه آب صنعتی ارزان و با دوام را از شرکت اطلس آب داشته باشید.

خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی می توان آلاینده ی های موجود در فاضلاب های صنعتی را حذف نمود. استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی موجب رفع کدورت آب و تبدیل آب بی کیفیت به آب زلال می شود. شما می توانید با تصفیه سازی آب با استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی  ، آّب را تا حد مطلوبی پاکسازی نمایید. برای خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی می توانید از طریق مجموعه های معتبر مانند اطلس آب انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی مورد نظر را سفارش دهید.

دستگاه تصفیه آب صنعتی قابل اجرا با طراحی های مختلف است و امروزه انواع پکیچ تصفیه آب و فاضلاب اجرا می شود و می توان برای تصفیه سازی آب از این نوع پکیج که شامل انواع تجهیزات مورد نیاز برای تصفیه سازی آب است استفاده کرد. شرکت اطلس آب به عنوان سازنده دستگاه تصفیه آب صنعتی  دارای سال ها فعالیت است و بهترین تجهیزات تصفیه آب را با مناسب ترین قیمت ارائه می کند.

 شرکت اطلس آب

    آدرس : تهران کیلومتر 20 جاده مخصوص جنب شرکت نفت پارس خیابان

    کیمیا پژوهان خیابان مارال رنگ پلاک 118

            فکس 46076976      تلفن  46073396      46076082  021 

  ایمیل atlasab724@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 20
نمایش همه
علاقه مندی ها ()