لوازم یدکی غلطک کوماتسو شامل قطعات متعدد در قسمت های متفاوت ماشین می گردد. حتی پیچ و مهره نیز به عنوان قطعات ماشین محسوب می گردند که بایستی در زمان انتخاب و همچنین خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو نسبت به اورجینال، با کیفیت بودن و تطابق مشخصات فنی آن اطمینان حاصل نمائید. از ماشین غلطک برای افزودن مقاومت خاک، کم کردن قابلیت حجم خاک، کاهش قابلیت نفوذپذیری خاک و غیره استفاده می شود. پارت یدک راهسازی در لیست محصولات خود، انواع لوازم یدکی غلطک کوماتسو در مدل های پاچه بزی، شبکه ای، ارتعاشی، چرخ لاستیکی، چرخ فولادی صاف، شبه بلدوزر و ... واردات نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

استعلام قیمت و خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو

این چنین پس از بررسی وضعیت بازار، قادر به تأمین انواع قطعات غلطک کوماتسو خواهید بود که البته بایستی به مراکز معتبر و شناخته شده در سطح بازار مراجعه نمائید. از بزرگ ترین دغدغه های مالکین ماشین آلات سنگین، افزایش هزینه های نگهداری و در عین حال خرابی و فرسودگی لوازم یدکی می باشد و به همین دلیل، همواره بر این موضوع تأکید دارند که تعمیر قطعات را انجام دهند نه تعویض ولی برخی از مواقع، نیاز قطعی برای راه اندازی مجدد ماشین، خرید قطعات جدید است.

به طور کلی، پیش از خرید قطعات غلطک کوماتسو ، نسبت به اصل بودن قطعات بایستی اطمینان حاصل نمائید و بررسی شماره سریال قطعات از سوی خریدار ضرورت دارد. متأسفانه در سطح بازار شاهد فعالیت افراد کلاهبردار هستیم، بنابراین پیش از خرید، از معتبر بودن آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید. فروش لوازم یدکی غلطک کوماتسو بر اساس مدل ماشین و همچنین دسته بندی قطعات از نظر نوع کاربرد متفاوت است که می توان به انواع قطعات موتور غلطک، لوازم یدکی شاسی یا بدنه، قطعات سیستم الکترونیکی، لوازم یدکی سیستم هیدرولیکی، قطعات سیستم احتراق و ... اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر و در نهایت خرید انواع لوازم یدکی غلطک کوماتسو اصل می توانید به مجموعۀ پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید.

پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲ - ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ -  ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()