با توجه به گستردگی کاربرد خودرو در سطح جهان، قطعاً در کنار تولید خودرو به موازات آن شاهد توسعه و رشد صنعت لاستیک‌سازی خودرو هستیم. به دلیل قابلیت فرسودگی و به نوعی اصطکاک تایرها با سطح جاده، راننده بایستی به صورت دوره ای نسبت به خرید لاستیک و تعویض تایرهای قدیمی خودرو اقدام کند. البته تغییرات شرایط آب و هوایی، نوع جاده و نوع کاربری خودرو نیز موارد مهم و حساسی هستند که هنگام خرید لاستیک بایستی از سوی راننده در نظر گرفته شوند. کارشناسان فروش مجموعه چرخ و یدک در مقالات متعددی نسبت به این موارد مطالب خواندنی و در عین حال کاربردی گردآوری نموده‌اند.

دلایل تعویض و خرید لاستیک

معمولاً خرید لاستیک برای موارد زیر انجام می‌شود:

  • تعویض لاستیک‌های فرسوده: وقتی که لاستیک‌های خودرو شما ساییده، فرسوده یا آسیب دیده شده باشند، نیاز است آن‌ها را تعویض کنید. این موقعیت معمولاً زمانی به وجود می‌آید که عمق سایش لاستیک‌ها به حدی کم شده باشد که ایمنی و عملکرد رانندگی را تحت تاثیر قرار دهد.
  • تغییر فصل: برای افزایش عملکرد و ایمنی خودرو در فصل‌های مختلف، ممکن است نیاز باشد لاستیک‌های تابستانه یا زمستانه را تعویض کنید. خرید لاستیک‌ تابستانه برای شرایط خشک و گرم مناسب هستند، در حالی که لاستیک‌های زمستانه برای شرایط سرد و بارانی بهتر عمل می‌کنند.
  • افزایش عملکرد: برخی از افراد ممکن است به دنبال افزایش عملکرد و کارایی خودرو خود نسبت به خرید لاستیک‌ با کیفیت و عملکرد بالاتر اقدام کنند.
  • تغییر ابعاد: در بعضی از موارد، افراد ممکن است به دنبال تغییر ابعاد و اندازه لاستیک‌های خودرو باشند، مثلاً برای افزایش پایداری یا زیبایی خودرو.
  • خرابی یا آسیب: در صورت خرابی یا آسیب به لاستیک‌های خودرو، نیاز به تعویض و خرید لاستیک جدید است.

بنابراین، اگر با هر یک از این موارد روبرو شدید، نیاز به تعویض و خرید لاستیک‌های خودرو دارید و با مراجعه به مرکز فروش اینترنتی لاستیک چرخ و یدک بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانید محصول با کیفیتی خریداری کنید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد بین خیابان خیری و رز دوم  پلاک 916.

فروشگاه و مرکز خدمات غرب تهران : سعادت آباد بلوار فرحزادی نرسیده به میدان کتاب بین گلستان اول و گلستان دوم پلاک 73

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021   

 021-33444002   021-33444003 

021-33569862   021-33569328

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()