معمولاً پودر کلر در واقع به عنوان هیپوکلریت سدیم شناخته می‌شود. فرمول شیمیایی این ترکیب عبارت است از  NaClO، که شامل یک اتم نمک  (Na)، یک اتم کلر (Cl) و یک اتم اکسیژن (O) است. این ترکیب شیمیایی به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده و ضدباکتریال استفاده می‌شود و خرید پودر کلر برای مصارف گوناگون صورت می گیرد. چندین دهه است که شاهد گسترش کاربرد و به نوعی فروش پودر کلر و سایر محصولات مشتق آن هستیم که هم اکنون از طریق شرکت جهان امید مهر آتنا قابل دسترس و خریداری می باشد.

موارد کاربرد پودر کلر در صنعت

پودر کلر به عنوان یک ماده شیمیایی قدرتمند و ضدعفونی کننده، در صنایع مختلف برای انجام فعالیت‌های ضدعفونی و تصفیه استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای صنعتی پودر کلر عبارتند از:

  • تصفیه آب خانگی و صنعتی: پودر کلر به عنوان یک ماده ضدعفونی کننده بسیار قوی در تصفیه آب استفاده می‌شود. این ماده به آب اضافه شده و باکتری‌ها، ویروس‌ها و مواد آلی را از بین می‌برد.
  • صنایع شیمیایی: پودر کلر در صنایع شیمیایی برای تولید محصولات شیمیایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین، در فرآیندهای صنعتی مختلف برای تصفیه و ضدعفونی استفاده می‌شود.
  • صنایع غذایی: خرید پودر کلر در صنعت غذایی برای رعایت اصول بهداشتی و کنترل باکتری‌ها و میکروب‌ها استفاده می‌شود. این ماده به عنوان یک ضدعفونی کننده قوی در فرآیندهای تولید و نگهداری محصولات غذایی استفاده می‌شود.
  • تصفیه فاضلاب: پودر کلر در فرآیندهای تصفیه فاضلاب برای از بین بردن مواد آلی، باکتری‌ها و ویروس‌ها استفاده می‌شود.
  • صنایع نساجی: فروش پودر کلر 60 درصد در صنایع نساجی برای رنگبرداری و تصفیه پارچه‌ها استفاده می‌شود.

با گسترش کاربرد این محصول شیمیایی، قیمت پودر کلر متناسب با میزان درصد خلوص کلر و حجم بسته بندی تعیین می گردد. در نتیجه جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی محصولات و خرید آنلاین پودر کلر می توانید کادر فروش ما در شرکت جهان امید مهر آتنا مشورت نمائید

آدرس : تهران - سعادت آباد - خیابان کوهستان - خیابان احسان - پلاک 52 -واحد 2

شماره تماس :  02188848547 - 02188317033

 شماره همراه و واتساپ : 09121576285             

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 31
نمایش همه
علاقه مندی ها ()