فروش اقساطی کرمان خودرو از دیگر خدمات مجموعه دنیای خودرو به شمار می رود. در نتیجه علاقه مندان به خرید خودروهای جک، KMC و ... می توانند برای تهیه هر کدام از این محصولات با شرایط اقساطی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشند. پس از دریافت مشاوره تخصصی و بررسی شرایط فروش اقساطی کرمان خودرو، می توانند برای خرید اتومبیل مورد پسند خود بهترین برنامه ریزی را انجام دهند. انتخاب نوع اتومبیل و شرایط پرداخت اقساط از جمله مواردی هستند که خریدار می تواند تصمیم گیری لازم را إتخاذ نماید.

تشریح شرایط فروش اقساطی کرمان خودرو

معمولاً فروش اقساطی کرمان خودرو با شرایط و مقررات مختلفی به مشتریان ارائه داده می ‌شود و همواره بستگی به توافقات بین فروشنده و خریدار دارد. در این جا، بعضی از شروط عمومی که در معاملات خرید اقساطی کرمان خودرو در نظر گرفته می ‌شوند را برای شما شرح داده‌ایم تا بدین وسیله بتوانید تصمیم بهتری نسبت به ارائه چنین شرایطی بگیرید:

  • واریز پیش قسط: عمدتاً میزان مبلغ پیش قسط بر اساس مدل خودرو و مدت زمان تسویه کامل تعیین می گردد.
  • مدت زمان قرارداد: لازم به ذکر است که اجرای معاملات فروش اقساطی کرمان خودرو بستگی به سیاست مدیریتی هر نمایشگاه خودرو دارد.
  • نرخ بهره: این فاکتور نیز متناسب با مراکز فروش اقساطی خودرو، متفاوت تعیین می گردد. در نتیجه هنگام خرید اقساطی کرمان خودرو باید به دقت میزان سود بازپرداخت اقساط را مورد بررسی قرار دهید.
  • نحوه پرداخت: شرایط پرداخت اقساط، نیز عامل مهم دیگری است که در بازار خرید و فروش اقساطی خودرو از سوی افراد مورد توجه قرار گرفته می شود چون از نظر مبلغ اقساط، نرخ سود و مدت زمان تسویه نسبت به یکدیگر تمایز دارند.

به عنوان خریدار، حتماً قبل از امضای هرگونه قرارداد فروش اقساطی کرمان خودرو، شرایط خرید اقساطی کرمان خودرو و ضوابط را به دقت مورد مطالعه قرار دهید و در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهامی می توانید با کارشناسان فروش ما در مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()