فروش اقساطی خودرو از جمله خدمات اصلی مجموعه دنیای خودرو به شمار می رود. در حال حاضر اگر به دنبال استفاده از امکانات این چنینی هستید، بایستی سطح آگاهی خود را نسبت به نکاتی که در قرارداد معاملات خرید و فروش اقساطی خودرو درج می شوند، افزایش دهید. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی باعث می گردد که افراد گرفتار کلاهبرداران قرار گیرد. به همین دلیل همواره در مقوله خدمات فروش اقساطی خودرو   باید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید.

بررسی شروط قرارداد فروش اقساطی خودرو

جزئیات فنی خودرو، گارانتی و خدمات پس از فروش در قراردادهای فروش اقساطی خودرو درج می شوند تا فرد در صورت لزوم بتواند از این امکان بهره مند گردد. توجه داشته باشید که امضای هر دو طرف به منزله پذیرش شرایط و مفاد قرارداد است. بنابراین پیش از انجام چنین معاملاتی و خرید اقساطی خودرو باید به طور دقیق مفاد درج شده در قرارداد را مورد مطالعه قرار دهید. یکی دیگر از مواردی که باید در قرارداد ذکر گردد، تعیین حقوق و تعهدات هر دو طرف می باشد. همچنین ذکر مواردی همانند وضعیت الزامات بیمه خودرو و تأمین‌کننده بیمه از دیگر نکات مهم و اساسی هستند که برای خریدار حائز اهمیت می باشند.

 شرایط خرید اقساطی خودرو مانند گارانتی منجمله مسئولیت‌ ها و تعهدات فروشنده در صورت وجود خطاها یا مشکلات فنی در خودرو از مواردی است که باید پیش از عقد قرارداد فروش اقساطی خودرو مشخص گردند. در ابتدا بایستی مشخصات خودرو همانند مدل، سال ساخت، شماره شاسی، شماره پلاک و سایر جزئیات فنی خودرو معین گردد. علاوه بر آنکه زمان تحویل خودرو و شرایط مرتبط به تأثیرات مالی و قانونی تأخیر در پرداخت اقساط یا عدم رعایت شروط قرارداد توسط طرفین توافق شوند. البته هر گونه حقوق و تعهدات دیگری که طرفین در قبال یکدیگر دارند، نیز بایستی مورد بررسی قرار گرفته شوند.

هم اکنون جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با مشاوران فعال و پویای مرکز دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 

09221271382
09909511373
09300648006

آدرس شعبه مرکزی: اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

آدرس شعبه 1: خیابان بهشتی جنب مترو شهید قدوسی برج زرین واحد ۱/۲

تلفن شعبه : 02188505848-53

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 6
نمایش همه
علاقه مندی ها ()