ویدئو پروژکتور النز از جمله دستگاه های پروژکتور شناخته شده در بازار به شمار می رود که از محبوبیت بالایی برخوردار است. عمدتاً از فناوری پیشرفته در فرایند ساخت دستگاه های پیشرفته استفاده می شود. به همین علت است که افراد زیادی خواستار  خرید ویدئو پروژکتور owlenz هستند چون امکان نمایش تصاویر با وضوح بالا را برای مخاطبان خاص خود فراهم می آورد. فروشگاه النز از جمله تولید کنندگان و فروشندگان دستگاه های پروژکتور می باشند که امکان خرید ویدئو پروژکتور هوشمند با طول عمر بالای لامپ را برای عموم مشتریان فراهم می نمایند.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz با قابلیت پیشرفته

افرادی که خواستار  خرید ویدئو پروژکتور النز  هستند، می بایست متناسب با محلی که قصد استفاده از دستگاه دارند، در مدل ویدئو پروژکتور توجه داشته باشند. عمدتاً میزان رزولوشن تصویر و همچنین نوع اتصالات به کار رفته در طراحی پروژکتور حائز اهمیت هستند. بنابراین متناسب با نیاز و موقعیت های گوناگون که قصد استفاده از دستگاه ویدئو پروژکتور النز دارید، می توانید مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید. فروش ویدئو پروژکتور owlenz با اتصالات USB، HDMI، WIFI و ... دستگاه های دیجیتالی رایج امروزی همچون فلش مموری، دوربین های فیلمبرداری دیجیتالی، ال سی دی و ... را می توان متصل نمود و از کیفیت بالای تصاویر آن بهره گرفت.

با توجه به مباحث مذکور، قیمت ویدئو پروژکتور owlenz بر پایه شاخص های مهم منجمله مشخصات فنی دستگاه و همچنین ابعاد و وزن آن تعیین می گردد. این چنین متناسب با نیازی که مراکز آموزشی، شرکت ها، برگزارکنندگان کنفرانس و همایش، مجموعه های ورزشی و ... دارند، می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz هوشمند با سیستم عامل اندروید اقدام کنند. این چنین از قابلیت های محصولات برند النز به منظور پخش تصاویر با کیفیت بالا در محیط های کاملاً تاریک و نیمه تاریک استفاده نمایند. جهت بررسی بیشتر انواع ویدئو پروژکتور owlenz می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه کنید و در نهایت سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 17
نمایش همه
علاقه مندی ها ()