همانطور که می دانید علت استقبال از دستگاه های ویدئو پروژکتور النز و هر برند دیگری، استفاده از فناوری های پیشرفته آن است.

اگر خواستار خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند هستید، بهتر است اطلاعات جامع نسبت به مشخصات فنی این دستگاه کسب نمائید تا از کاربردی بودن آن متناسب با نوع فعالیتی که در پیش دارید، اطمینان حاصل کنید. شاخص های مهم همانند نوع لامپ، داشتن قابلیت زوم، محل اتصال دستگاه، مقدار منبع تغذیه، میزان مصرف برق، نسبت کانونی دستگاه، مشخصات فنی بلندگو، طول عمر مفید لامپ و نوع آن، ابعاد و وزن تنه برخی از مواردی هستند که در فروش ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند از سوی مشتریان مورد استقبال قرار گرفت.

خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند همراه با گارانتی

فروشگاه النز نیز همچنان در فهرست محصولات خود، امکان خرید ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 را همراه با گارانتی معتبر با قابلیت و امکانات پیشرفته فراهم نموده‌اند. در نتیجه مجموعه های آموزشی، سالن های کنفرانس، هتل ها، مدارس، دانشگاه ها و ... متناسب با نیازی که دارند می توانند از قابلیت های ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند استفاده نمایند. یکی از قابلیت های مهم در خرید نسل جدید دستگاه های ویدئو پروژکتور، استفاده از فناوری وای فای است که امکان اتصال به دیگر دستگاه های دیجیتالی را فراهم می آورد.

به نسبت قیمت ویدئو پروژکتور owlenz SD500 هوشمند، از تکنولوژی جدید برخوردار بوده و قابلیت پخش تصاویر در ابعاد بزرگ و کیفیت بالا را برای مخاطبان خاص خود فراهم می آورد و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای کسب اطلاعات جامع، بررسی مشخصات فنی و همچنین ارتباط با کارشناسان فروش می توانید به فروشگاه اینترنتی النز مراجعه نمائید. پس از بررسی قابلیت ها و امکانات ویدئو پروژکتور هوشمند owlenz SD500 با دیگر دستگاه های موجود، در نهایت محصول با کیفیت مد نظر خود را می توانید همراه با گارانتی معتبر و قیمت مناسب خریداری نمائید.

 

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()