با توجه به وجود عوامل متعدد، در حال حاضر می توانید ویدئو پروژکتور هوشمند Owlenz مناسبی را انتخاب کنید که بهترین تناسب را با نیازها و بودجه شما داشته باشد. لازم است که بدانید، ویدئو پروژکتور owlenz SD800 تجهیز به سیستم‌ عامل اندروید و همچنین دارای قابلیت نصب اپلیکیشن‌ می باشد. در نتیجه توانسته‌اند میزان کاربری این دستگاه پروژکتور را بدین وسیله بهبود ببخشند. فروشگاه النز توانسته است موفق به تولید و فروش ویدئو پروژکتور هوشمند با قابلیت های پیشرفته گردد. در نتیجه متناسب با نیاز، افراد مختلف و همچنین مراکز متعددی می توانند نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800  اقدام نمایند.

اجزای مهم ویدئو پروژکتور owlenz SD800

ویدئو پروژکتور owlenz SD800، مانند سایر پروژکتورها، از اجزای مختلفی تشکیل شده‌اند که هر کدام نقش مهمی در عملکرد کلی دستگاه دارند. مهم‌ترین اجزای ویدئو پروژکتور  owlenz SD800هوشمند شامل موارد زیر است:

لنز پروژکتور مسئول تمرکز نور و تصویر بر روی صفحه نمایش یا دیوار است. کیفیت لنز تأثیر زیادی بر وضوح و کیفیت تصویر دارد.

لازم است که بدانید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 دارای پورت های  HDMI، USB، VGA  و اتصالات بی‌سیم (Wi-Fi  ) است که امکان اتصال به دستگاه‌ های مختلف را فراهم می کند.

برای جلوگیری از overheating (گرم شدن بیش از حد)، پروژکتورها معمولاً دارای سیستم های خنک‌کننده هستند که شامل فن ‌ها و دریچه‌ های تهویه می شود.

این قسمت شامل دکمه ‌ها، ریموت کنترل و رابط کاربری است که به کاربر اجازه می دهد ویدئو پروژکتور owlenz SD800 را کنترل کند.

طراحی بدنه پروژکتور نیز اهمیت دارد، زیرا باید به گونه‌ای باشد که حمل و نقل آسان باشد و همچنین به خوبی تهویه شود.

این اجزا با هم همکاری می کنند تا تجربه تماشای فیلم یا ارائه محتوا را بهبود بخشند و کیفیت کلی تصویر و صدا را تضمین کنند. هم اکنون از طریق فروشگاه اینترنتی النز می توانید نسبت به خرید ویدئو پروژکتور owlenz SD800 هوشمند اقدام نمائید. فروش ویدئو پروژکتور owlenz SD800 با قیمت مناسب انجام می گیرد.

آدرس : تهران خیابان جمهوری-مابین سی تیر و چهارراه استانبول-کوچه گوهرشاد-پاساژگوهر-انتهای پاساژ سمت راست واحد5

ایمیل : 

خط ثابت : 02166748823

همراه : 09382651313

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 12
نمایش همه
علاقه مندی ها ()