شرکت ebmpapst از کمپانی های بزرگ در کشور آلمان است که با استفاده از فناوری پیشرفته، همواره رو به رشد هستند و محصولات متعددی را در زمینه فن و سیستم های تهویه هوا تولید نموده‌اند. نیاز است که بدانید، فعالیت مراکز نماینده ebmpapst به صنایع مختلف، این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با نیاز خود، با دسترسی داشتن به کلیه محصولات و انواع فن ebmpapst، به صورت اورجینال و با قیمت ارزان‌تر نیاز خود را مرتفع سازند. بنیس کمپانی به عنوان یکی از مراکز نماینده Ebmpapst  در تهران دارای فعالیت حرفه‌ای می باشند و مبتنی بر نیاز بازار، انواع فن آلمانی با این برند را به صورت اورجینال در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهند.

بررسی خدمات نماینده ebmpapst آلمان

به عنوان مثال، فن درایو یک دستگاه الکترونیکی است که برای کنترل سرعت و قدرت موتورهای الکتریکی استفاده می‌ شود. این دستگاه به منظور افزایش بهره‌ وری و کارایی موتورها، کاهش هزینه ‌های انرژی و کنترل دقیق سرعت و جریان موتورها طراحی شده است. در نتیجه جهت خرید چنین فن هایی می توانید به نماینده ebmpapst مراجعه نمائید، پس از بررسی کلیه محصولات موجود، در نهایت فن درایو، فن آکسیال، فن محوری، فن سانتریفیوژی و ... مورد نیاز خود را در ابعاد و توان متفاوت خریداری کنید.

برخی از انواع  فن Ebmpapst دارای یک مدار الکترونیکی پیچیده هستند که از قطعات الکترونیکی مختلفی مانند ترانزیستورها، دیودها، مقاومت ‌ها و خازن ‌ها تشکیل شده‌اند. چنین دستگاه هایی با تغییر ولتاژ و فرکانس ورودی به موتور، می ‌توانند سرعت و قدرت موتور را کنترل کنند. جهت بررسی بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی نسبت به انتخاب فن مناسب می توانید با کارشناسان فروش در مراکز نماینده ebmpapst در ارتباط باشید. عمر مفید فن، قدرت و توان، میزان تولید صدا، نوع تکنولوژی حرکت و نحوه اتصال از موارد مهمی هستند که هنگام انتخاب و خرید فن آلمانی از نماینده ebmpapst در نظر بگیرید.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 25
نمایش همه
علاقه مندی ها ()