امروزه بیشتر شاهد فروش زغال لیمو در سطح بازار هستیم چون تولیدکنندگان زغال توانسته‌اند این نوع زغال را در ابعاد و طرح متفاوت تولید و روانه بازار نمایند. این چنین امکان خرید زغال لیمو قلم، زغال لیمو سکه ای، زغال لیمو حبه ای و ... برای عموم مشتریان فراهم می باشد. زغال لیمو دارای مصارف گوناگونی است و عموم افراد متناسب با موقعیت های گوناگون می توانند از مزایای این نوع زغال استفاده نمایند.

برای پخت غذا به سهولت می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب نسبت به  خرید زغال لیمو اقدام نمائید.

ویژگی های زغال لیمو مرغوب

جهت استعمال دخانیات و آماده سازی قلیان می توان از مزایای ذغال لیمو بهره برد. این نوع زغال هنگام سوختن، از خود بوی مطبوع متساعد می کند که عاملی برای جلب نظر مشتریان محسوب می گردد. در این صورت متناسب با نیازی که دارید می توانید از طریق مراکز فروش زغال، زغال لیمو مرغوب خریداری نمائید. از دیگر ویژگی های بارز زغال لیمو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوام بالا
  • داشتن تنوع ابعاد
  • عدم تولید بوی نامطبوع
  • ایجاد طعم و عطر خاص
  • فاقد گاز سمی
  • استحکام بالا
  • احتراق سریع

با خرید زغال لیمو درجه یک، برای مدت زمان طولانی می توان از ویژگی های این نوع زغال جهت فراهم نمودن آتش استفاده کرد. سرعت احتراق در انتخاب نوع زغال حائز اهمیت است و به همین علت هنگام خرید ذغال لیمو باید از میزان کیفیت زغال اطمینان حاصل نمائید. بنابراین متناسب با نیاز، در حجم متفاوت می توانید از مزایای زغال لیمو بهره مند گردید. ذغال لیمو مرغوب دارای کیفیت بالایی می باشد و به راحتی قابلیت شکست ندارد.

قیمت زغال لیمو بر اساس کیفیت آن تعیین می گردد. بدین ترتیب متناسب با نیازتان می توانید از مزایای زغال لیمو بهره‌مند گردید. اگر در پی خرید زغال لیمو هستید، داشتن ظاهر مشکی براق از ویژگی های زغال به شمار می رود. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع زغال لیمو مرغوب می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 28
نمایش همه
علاقه مندی ها ()