لازم است که بدانید پرسلان نوعی ماده سیلیس است که به وسیله فرآیند حرارتی خاص، به یک ماده سخت و مقاوم‌تر از سرامیک تبدیل می شود. در نتیجه هنگام استفاده از سرامیک پرسلان نیاز به استفاده از صفحات برش مخصوص می باشد که قابلیت برش با ضخامت متفاوت را داشته باشد. البته تولیدکنندگان دیسک های برش، تواسته‌اند موفق به طراحی و ساخت پرسلان بر با ضخامت متفاوت گردند تا مقاومت بالایی در برابر برش قطعات پرسلان بدون آسیب را داشته باشند.

فروشگاه ابزار مجید نیز به عنوان یک تأمین کننده، انواع صفحه پرسلان بر، سرامیک بر، گرانیت بر و ... را به فروش می رسانند. در نتیجه متناسب با نیازی که صنایع مختلف دارند، می توانند اقدام به خرید پرسلان بر در ابعاد و برندهای معتبر نمایند.  

سفارش صفحه پرسلان بر در ابعاد متفاوت

صفحه پرسلان بر یکی از ابزارهای مهم و پرکاربرد در صنایع ساختمان سازی  است که توسط برندهای مختلف تولید می ‌شود. برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه تولید دیسک پرسلان بر در ایران فعالیت می کنند. علاوه بر آنکه شاهد فروش دیسک پرسلان بر در برندهای خارجی نیز هستیم. برخی از پرکاربردترین برندهای صفحه پرسلان بر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پرسلان بر فالکون
  • پرسلان بر سوپر دیاموند
  • پرسلان بر ویسمن
  • پرسلان بر اپکس
  • پرسلان بر کینگلیون
  • پرسلان بر کاووش
  • پرسلان بر اسلیور و ...

در نتیجه صنایع مختلف، متناسب با نوع مصارفی که قصد خرید صفحه پرسلان بر دارند، می توانند محصول با کیفیتی را خریداری کنند. با توجه به اینکه قطعات سرامیک با متریال متفاوت ساخته می شوند، در نتیجه ممکن است از دوام بالا برخوردار باشند. در این صورت، متناسب با نیاز می توان مناسب‌ترین صفحه پرسلان بر را برای برش های بدون لب پریدگی خریداری کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به مشخصات فنی انواع پرسلان بر می توانید با کادر فروش ابزار مجید در ارتباط باشید.

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 23
نمایش همه
علاقه مندی ها ()