با توجه به گستردگی طراحی، تولید و فروش تخت خواب در طرح و ابعاد متفاوت، امروزه به سهولت متناسب با سبک طراحی دکوراسیون مختلف می توان سرویس خواب مناسب تهیه نمود. اگر در پی خرید تخت خواب هستید، با توجه به فضای خالی موجود در اتاق خواب و افرادی که قصد استفاده تخت دارند، بهترین انتخاب خود را از طریق فروشگاه بهسازان چوب انجام دهید.

فاکتورهای مؤثر در قیمت تخت خواب

توسط این مجموعه معتبر می توانید شاهد فروش تخت خواب در طرح و جنس های متفاوت باشید. تخت خواب دو نفره، تخت خواب دو طبقه، تخت خواب یک نفره و تخت خواب تاشو برخی از انواع تخت خواب به شمار می روند که می توان با قیمت ارزان و گران خریداری کرد. همانطور که می دانید، جنس و کیفیت مواد تاثیر بسزایی در قیمت تخت خواب دارد. تخت های بزرگتر و با امکانات اضافی معمولاً قیمت بالاتری دارند. همچنین متناسب با وضعیت بازار و منطقه فروش نیز می توان تخت خواب با قیمت متفاوت خریداری کرد. قیمت‌ها در مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشند.

برند و شرکت سازنده نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تخت محسوب می گردد. معمولاً برندهای معروف و با کیفیت دارای قیمت بیشتری هستند. لازم است که بدانید، پرفروش بودن یک طرح تخت خواب به عوامل مختلفی مانند سلیقه مشتریان، قیمت، کیفیت ساخت، امکانات اضافی و نوآوری در طراحی بستگی داشته باشد. در این جا به معرفی برخی از انواع تخت خواب اشاره کردیم:

  • تخت خواب کشودار: برخی از تخت خواب ها دارای صندوقچه ‌های زیر تخت هستند که برای ذخیره کردن اشیاء و لوازم خواب کاربرد دارند.
  • تخت خواب با صفحات پشتیابی: برخی از مدل ‌های تخت دارای صفحات پشتیابی برای بالایی و پایینی هستند که به افراد استفاده کننده امکان می ‌دهند تا به راحتی در تخت قرار بگیرند و از راحتی بیشتری برخوردار شوند.

    فروشگاه بهسازان چوب

    از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب 

      شماره های تماس:           

    021-66-22-00-84

    021-66-31-04-64

    021-66-13-95-72 

    سامانه پیامکی ما :  13-46-65-13-4000-5000

                  ایمیل ما :   info@behsazanchoob.com 

    ارتباط مستقیم با ما در تلگرام و واتس آپ:   09127996155   

    ارتباط مستقیم با ما در روبیکا و ایتـا:09109020157

     شمــاره فکــس :     02166310464

     آدرس :  چهار راه یافت آباد - اتوبان سعیدی- جاده اسلامشهر(ساوه) - بعد از متروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیابان نامدار - بازار ولیعصر پلاک 126

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 26
نمایش همه
علاقه مندی ها ()