کنترلر عملگرهای برقی آیوما از دیگر قطعات کاربردی است که در راه‌اندازی سیستم های اکچویتور برقی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. هدف از خرید متیک آیوما، ایجاد عملیات کنترلی است که بتوان بر روی انتقال جریان در یک مسیر مهیا نمود. عمدتاً در طراحی سیستم های الکترونیکی که شاهد به کارگیری و نصب اکچویتورهای برقی هستیم، نصب کنترلر عملگرهای برقی آیوما، امکان کنترل یکپارچه را برای اپراتور دستگاه فراهم می آورد.

گروه صنعتی برگزیدگان آیوما متناسب با نیاز صنایع مختلف، اقدام به فروش کنترلر عملگرهای برقی آیوما  می نمایند.

خرید انواع کنترلر عملگرهای برقی آیوما AUMA

در نتیجه صنعت‌گران مبتنی بر نیازی که دارند، می توانند اقدام به خرید متیک آیوما از نوع AM و یا AC نمایند که هر کدام از آن ها در موقعیت های متفاوت بر روی عملگرهای SA و یا SQ نصب می شوند و بدین وسیله می توانند یک سیستم کنترل پذیر یکپارچه DCS را فراهم آورند. با توجه به کوتاه بودن این مقاله، جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به چگونگی عملکرد هر کدام از انواع کنترلر عملگرهای برقی آیوما می توانید با مهندسین فنی ما در ارتباط باشید.

با توجه به اهمیت کاربرد عملگرهای برقی آیوما در مسیر خطوط انتقال سیالات مایع، نصب صحیح متیک آیوما می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی به ارمغان آورد. بنابراین تأکید بر این داریم که خرید کنترلر عملگرهای برقی آیوما را به دقت، بر اساس نوع سیستم اکچویتورهای برقی و کلیه پردازش های لازم در خطوط انتقال انجام دهید. انتخاب متیک آیوما مناسب می تواند باعث کنترل هر چه بهتر چنین سیستم های الکترونیکی و برقی گردد. بنابراین فرمان ها و کنترل بدون هیچ معطلی و وقفه ای به وسیله قطعات کنترلر عملگرهای برقی آیوما AUMA توسط مهندسین تنظیم کرد.

برای بررسی بیشتر جزئیات لیست فروش و قیمت کنترلر عملگرهای برقی آیوما می توانید با کارشناسان فروش شرکت صنعتی AUMA در ارتباط باشید و اطلاعات جامع نسبت به کلیه تجهیزات برقی آیوما کسب نمائید.

آدرس دفتر مرکزی: تهران خیابان خیام شمالی مقابل درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه ۵ واحد ۵۷۰ 

آدرس انبار تهران: تهران چهاردانگه ،شهرک صنعتی چهاردانگه ، شهرک صنعتی سهند ، بلوار چهارم ، سوله های آبی و سفید ، پلاک ۶/۶۰۷

تلفن تماس :  02133904298

09123019961 پوریا نظام

09124794693 بهنام بهلولی

09127932300 ابوالفضل نجیمی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 22
نمایش همه
علاقه مندی ها ()