مرکز خرید شیشه آلات آزمایشگاهی همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو با توجه به نوع فعالیتی که انجام می دهند، می توانند به شما کمک کنند تا دسترسی به کلیه تجهیزات شیشه ای آزمایشگاه داشته باشید. توسط چنین مراکزی، به سهولت قادر خواهید بود تا لیست لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه نمائید. نکات فراوانی در خصوص انتخاب و خرید شیشه آلات آزمایشگاهی وجود دارد که می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

مراکز آزمایشگاه های مختلف می توانند از طریق مرکز خرید شیشه آلات آزمایشگاهی ، با قیمت ارزان موفق به تهیه محصولات مورد نیاز خود شوند.

بزرگ ترین مرکز خرید شیشه آلات آزمایشگاهی

یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید شیشه آلات آزمایشگاهی، اطمینان یافتن از اورجینال بودن و همچنین کیفیت آن ها می باشد چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و ماندگاری آن ها در شرایط محیط کار دارد. از این رو، از طریق مرکز خرید شیشه آلات آزمایشگاهی معتبر و مطمئن محصول مورد نیاز مجموعه خود را تهیه کنید. در این قسمت شما را با برخی از انواع شیشه آلات آزمایشگاهی آشنا می سازیم که می توانید در برندهای معتبر و با قیمت مناسب خرید خود را انجام دهید:

  • لام و لامل : یک صفحه شیشه ای است که به منظور گسترش نمونه های آزمایش مورد استفاده قرار می گیرند.
  • لوله مویین: از جمله لوله های شیشه ای بسیار باریک به شمار می رود که مایعات مبتنی بر ویژگی مویینگی درون آن ریخته می شوند، تا بدین وسیله بتوانند شمارش هماتوکریت در آزمایشگاه هماتولوژی را به سهولت انجام دهند.
  • لوله های آزمایش : از جمله پرمصرف ترین شیشه آلات آزمایشگاهی به شمار می روند که برخی از آن ها در طرح های در پیچ دار و یا بدون در ساخته می شوند.
  • پتری دیش و لوله های U شکل : ظرف شیشه ای است که جهت کشت میکروارگانیسم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

هم اکنون از طریق مرکز فروش عمده شیشه آلات آزمایشگاهی در منطقه تهران همچون فروشگاه آزمایشگاهی علمینو می توانید دسترسی بهتر به کلیه تجهیزات کسب نمائید.

ساعت کاری

شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 02166405180

تلفن: 02166969924

تلفکس: 02166483719

ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس

تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()