فروشگاه تایر ایرانیان یکی دیگر از تأمین‌کنندگان و فروشندگان لاستیک های خارجی در داخل کشور به شمار می روند که در لیست محصولات خود، اقدام به فروش لاستیک پیرلی آلمان می نمایند چون از جمله محصولات با کیفیت به شمار می روند. همواره بسیاری از افراد متقاضی خرید لاستیک پیرلی رادیال هستند چون عملکرد بالایی برای خودرو در موقعیت های مختلف رانندگی فراهم می آورد.

لاستیک پیرلی آلمان دارای چه ساختاری است؟

در اینجا شما را با برخی از ترکیبات مواد اولیه و اجزای مهم انواع لاستیک پیرلی آلمان آشنا می سازیم تا بیشتر از ویژگی و ساختار اصلی این نوع تایرها مطلع گردید. لایه های داخلی لاستیک از نشت هوا از داخل لاستیک جلوگیری می کنند. در همین راستا، معمولاً از مواد خاصی برای ساخت لایه های داخلی انواع لاستیک پیرلی آلمان استفاده می شود که نفوذپذیری کمی دارند. همانطور که می دانید، قالب لاستیک، ساختار اصلی آن را تشکیل می دهد و باعث تحمل بارهای مختلف می شود.

معمولاً از ترکیب ‌های مختلف لاستیکی و الیاف تقویت‌کننده در فرآیند تولید قالب انواع لاستیک پیرلی آلمان و هر برند دیگری استفاده می شود. همچنین جهت بهبود ویژگی های مختلف لاستیک پیرلی مانند مقاومت در برابر سایش، چسبندگی، عمر مفید و عملکرد در دماهای مختلف از مواد پلیمری و شیمیایی با فناوری روز استفاده می شود.

به طور کلی، مواد شیمیایی و افزودنی ها شامل روغن ‌ها، کربن سیاه، و ترکیبات شیمیایی دیگر می شوند که به کیفیت نهایی لاستیک های پیرلی آلمان کمک می کنند. در همین راستا، شاهد افزایش تقاضا برای خرید لاستیک پیرلی آلمان در سطح بازار هستیم.

دیسک ‌ها در محل اتصال لاستیک به رینگ چرخ قرار می گیرند و موجب تثبیت لاستیک بر روی رینگ ها می شوند. قسمت دیسک معمولاً از سیم‌ های فولادی محکم ساخته شده است و از دوام بالایی برخوردار می باشند. در نتیجه با توجه به موقعیت های مختلف رانندگی در جاده های هموار یا ناهموار، انتخاب نوع لاستیک پیرلی آلمان از میان تایرهای رادیال، بایاس، آفرود، زمستانه، تابستانه و ... حائز اهمیت می باشد.

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13
 

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 9
نمایش همه
علاقه مندی ها ()