پرسلان بر را در برند و سایزهای متفاوت می توانید از طریق فروشگاه ابزار مجید خریداری نمائید. این مجموعه معتبر به صورت تخصصی در حوزه فروش صفحات برش منجمله پرسلان بر، سرامیک بر، سنگ بر و ... فعالیت می کنند و می توانند پاسخگوی صنایع مختلف در این زمینه باشند. اگر به دنبال خرید پرسلان بر هستید، بایستی ابعاد و ضخامت مصالح را ملاک انتخاب خود قرار دهید و سپس با آسودگی خاطر صفحات برش با دوام و استاندارد خریداری کنید. قیمت پرسلان نیز به ویژگی و مشخصات فنی صفحات بستگی دارد.

مشخصه های صفحه پرسلان بر استاندارد

از ویژگی و مشخصه های فروش پرسلان بر استاندارد و اورجینال می توان به داشتن استحکام بالا، درج برند و مشخصات فنی بر روی صفحه، ضد حریق بودن، داشتن سایز و ضخامت مناسب، مقاومت در برابر سختی و خراش اشاره کرد. هم اکنون جهت برش تکه های سرامیک پرسلان باید از صفحات مخصوص استفاده کرد که قابلیت سایندگی داشته باشد. در واقع دلیل طراحی و تولید پرسلان بر به صورت دیسک، این است که هنگام چرخش آن توسط دستگاه فرز، قابلیت برش پرسلان را داشته باشد.

قیمت فروش صفحه پرسلان بر به کیفیت مواد تشکیل دهنده و همچنین برند و سایز آن دارد چون تأثیر مستقیم بر روی طول عمر و کیفیت برش صفحه خواهد داشت. فروش صفحه پرسلان بر در سایز و برندهای متفاوت به صنایع مختلف این امکان را می دهد که بتوانند متناسب با نیازی که دارند، بهترین پرسلان بر را خریداری کنند. از دانه های سایشی و الماس برای ساخت لبه های صحفات پرسلان بر استفاده می شود تا قابلیت برندگی سریع قطعات پرسلان را داشته باشند. برای مشاهده مدل های متنوع و خرید اینترنتی پرسلان بر می توانید با کادر فروش ابزار مجید تماس حاصل فرمائید. در نهایت با آسودگی خاطر و کاملاً تضمین شده، می توانید صفحات برش مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خریداری کنید.

تهران- خ امام خمینی -کوچه جهانگردی -پاساژ رشید2 -طبقه زیر همکف -پلاک 30

ساعت کاری: 10 صبح الی 5 بعد از ظهر

پجشنبه ها تا 1 بعد از ظهر و جمعه ها تعطیل می باشد

تلفن ثابت : 02166347835

تلفن همراه: 09126725681

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 14
نمایش همه
علاقه مندی ها ()