نایلون عریض به نایلون هایی اطلاق می شود که معمولاً پهنای بیشتری دارند و برای پوشش‌دهی سطوح بزرگ مورد استفاده قرار می گیرند. فروش نایلون عریض برای صنایع مختلف، از جمله صنایع ساختمانی، کشاورزی و بسته‌بندی کالاهای بزرگ مانند پالت ها انجام می گیرد. این در حالی است که نایلون استرچ نوعی نایلون است که قابلیت کششی بالایی دارد و برای محکم بسته‌بندی کالاها به کار می رود. نایلون عریض و نایلون استرچ هر دو از مواد پلاستیکی برای بسته‌بندی و محافظت از کالاها استفاده می شوند، اما ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند. دریا پلاستیک متناسب با نیاز بازار اقدام به تولید و فروش نایلون عریض و همچنین نایلون استرچ در ابعاد استاندارد و در عین حال سفارشی منطبق بر نیاز مشتریان می نمایند.

مزیت خرید نایلون عریض

نایلون عریض ساختمانی معمولاً دارای ضخامت بیشتری است و مقاومت بیشتری در برابر پارگی و سوراخ شدن دارد ولی فیلم استرچ به دلیل خاصیت الاستیک خود، قادر است کالاها را محکم نگه دارد و از جابجایی آن ها جلوگیری کند و در عین حال از ضخامت نازک برخوردار است و معمولاً این نوع نایلون ها برای جمع کردن و فشرده‌سازی محصولات در انبارها و حین حمل و نقل به کار می رود.

پهنای نایلون عریض ساختمانی معمولاً عریض‌تر و برای پوشش های بزرگتر استفاده می شود، در حالی که نایلون استرچ برای فشردن و بسته‌بندی محکم کالاها به کار می رود. همواره خرید نایلون عریض برای پوشش‌دهی و محافظت سطوح بزرگ طراحی شده، در حالی که نایلون استرچ بیشتر بر روی سازماندهی و نگهداری کالاها تمرکز دارد. از نظر مقاومت و ویژگی ها نیز، نایلون عریض دارای ضخامت و مقاومت بیشتری است، در حالی که نایلون استرچ به کشش و فشردن متکی است. در مجموع، انتخاب بین این دو نوع نایلون بستگی به نوع کاربری و نیاز خاص شما دارد. جهت اطلاع قیمت نایلون عریض و خرید عمده پلاستیک های صنعتی می توانید با مجموعه دریا پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

آدرس دفتر: تهران خیابان ۱۵خرداد خیابان پامنار پلاک ۱۵۷مجتمع نگین پامنار واحد ۲۸

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی صباشهر  شاهد شهر روبروی شهرداری خیابان صدر زاده کوچه پویا صنعت پلاک 111

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 19
نمایش همه
علاقه مندی ها ()