فروش فن به منظور خنک کردن فضاها و بهبود تهویه صورت می گیرد. فن های تهویه مطبوع می توانند در خانه ها، ادارات و کارگاه های صنعتی به کار روند. در صنایع غذایی، خرید و نصب فن ها برای خنک کردن و خشک کردن مواد غذایی و همچنین حفظ کیفیت آنها در طول حل و نقل و انبارداری انجام می پذیرد. فروش فن در ابعاد، جنس، مدل و برندهای مختلف به صنعت گران کمک می کند که بتوانند بر حسب نیاز سیستم و تجهیزات الکترونیکی که تولید می کنند، محصولات با کیفیت و کاربردی را از طریق مجموعه بنیس کمپانی خریداری کنند.

فروش فن با برند آلمانی

در مراکز دیتا سنتر، فن ها به منظور کنترل دما و جلوگیری از overheating سرورها و تجهیزات الکترونیکی بسیار اهمیت دارند. فروش فن برای استفاده در کارخانجات و کارگاه ها، به منظور تهویه هوای آلوده و حذف بخارات مضر صورت می گیرد. البته فن های خانگی مانند پنکه های سقفی و رومیزی به منظور راحتی و خنک کردن فضاهای داخلی استفاده می شوند. در وسایل نقلیه، خرید فن ها برای خنک کردن موتور و تهویه صحیح فضای داخلی انجام می پذیرد. به دلیل تنوع فروش انواع فن تابلویی، فن و فیلتر، فن سانتریفیوژی و ... باید توجه و دقت کافی نسبت به ویژگی و مشخصات فنی آن ها داشته باشید.

فروش فن در سایزهای کوچک، در بسیاری از تجهیزات الکترونیکی مانند کامپیوترها و کنسول های بازی برای جلوگیری از داغ شدن قطعات مشاهده می شود. همچنین در محیط های گلخانه ای نیز شاهد خرید فن برای تنظیم دما و رطوبت موجود در هوا هستیم. فروش فن در مدل و سایزهای متفاوت، باعث تسهیل در بکارگیری آن ها می شود و متناسب با موقعیت های مختلف بهتر می توان از آن ها استفاده کرد. در حال حاضر توسط بنیس کمپانی، فروش فن در برندهای معتبر ebm محصول کشور آلمان در مدل های متفاوت صورت می پذیرد که امکان انتخاب و خرید محصولات با کیفیت را برای صنایع مختلف تسهیل نموده‌اند.

 آدرس : تهران، لاله زارجنوبی، کوچه بوشهری، پاساژ تهران الکتریک، طبقه 3، واحد417

تلفن : 02133991726-02133993254-02133991767

فکس : 02133962420

ایمیل : Benis_company@yahoo.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 5
نمایش همه
علاقه مندی ها ()